محاکمه موسوی - کروبی و حامیانشان ـ چرا ؟؟؟ چگونه ؟؟
نوشته شده توسط : ماشاءاله امیدوارعسکری

منبع :http://iranpolitics.blogfa.com/post-305.aspx

چرا اینقدر دیر وقت محاکمه رسید؟

 

آنچه تاکنون به عنوان دلیل مسوولین برای عدم محاکمه­ی کروبی و موسوی بیان شده است، توجیه عموم مردم و روشن شدن جریان فتنه برای عوامی است که اهل عناد نیستند. تا جایی که عوام با شناخت حق، مصرانه خواهان محاکمه شوند. به عبارت دیگر رعایت اضعف مامومین شود. تا نظام به خاطر برخورد با معاندان داخلی، متهم به استبداد نشود و عملا کار در اختیار خود مردم باشد حتی کسانی که به موسوی رای داده اند اگر اهل عناد نباشند به این حقیقت برسند که موسوی و کروبی اهل حق نیستند.

 بنده به عنوان کسی که ماهها در خصوص مواضع آقای محسن رضایی تحقیق کرده ام و هزاران صفحه در باره­ی او خوانده، اندیشیده و تحلیل کرده ام،  معتقدم زمانی­که حقیقتِ این فتنه گری­ها برای آقای رضایی مکشوف شده و رضایی به حقیقت دست یافته است، پس مطمئن باشید که عوام­ترین مردم هم به این حقیقت رسیده اند. این یک گزاره­ی غلوآمیز یا تحقیر کننده نیست. بلکه کاملا واقع­بینانه است. وقتی آقای رضایی بعد از یک سال نیم به سکوت هاشمی اعتراض می­کند این یعنی دیگر هیچ فرد بی­اطلاع و مستضعفِ فکری در کشور وجود ندارد که همراهی هاشمی با جریان فتنه را نفهمیده باشد. آقای رضایی نشان داد برای بیراهه­رفته هایی که اهل عناد نیستند همیشه راه بازگشت وجود دارد ولو اینکه عقب­افتاده­ ترینِ مردم باشد.

حالا شما این تاخیر دو ساله را به سوابقِ جبهه اش ببخشید! ضمن اینکه اگر می­بینید باز جَوگیر شده و احساس پیشتازبودن می­کند و خود را از خواص می­داند خیلی به دل نگیرید به هر حال خیلی جلوتر از امثال قالیباف است.

اما ضعف ما بچه حزب­اللهی­ها اینجا بود که این تنویر افکار اضعف مامومین نزدیک دو سال طول کشیده است. طی این مدت بچه حزب­اللهی­ها اولویتها را فراموش کردند و با پیروی از رسانه­های مغرض، ماهها به بیراهه رفتند. تا جایی که خود مقام معظم رهبری دائم در حال تلاش برای توجیه عمومی و حتی خواص و علما بودند که بزرگی و خطر این فتنه را روشن کنند. ولی بعضی آقایان هنوز خودشان را مکلف به دفع فتنه­ی رحیمی، مشایی، ضرغامی، آیت الله لاریجانی(!!) و حتا فتنه­ی علیرضا شیرازی صاحب بلاگفا(!) می­دانند و اندک توان رسانه­ای جریان حق را به بیراهه کشاندند. لذا توجیه اضعف مردم و ایجاد این درخواست عمومی این همه مدت طول کشیده است. تا امروز تازه کار به حصر خانگی و محاکمه برسد. 

 اگر ما وظایف خود را درست انجام داده بودیم و مثلا مجلس ما پارسال شعار مرگ بر موسوی و کروبی و مهدی هاشمی سر می دادند و در حوزه های انتخاباتی خود ، کار گسترده ای در تنویر افکار عمومی انجام می دادند، امسال باید شاهد اعدام همه ی معارضین با انقلاب بودیم.





:: بازدید از این مطلب : 151
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar14.jpg
حافظی در تاریخ : 1389/12/22/0 - - گفته است :
من شما را در وبلاگ خودم و هم چنین در وبلاگ کلاس خود شما را لینک کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: